سنندج؛

5 کشته و زخمی در تصادفات سقز  

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سقز گفت: در دو تصادف جدا گانه در محورهای اصلی و فرعی شهرستان سقز، 2 نفر کشته و 3 نفر هم زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیروان فتاحی رئیس مرکز فوریت های پزشکی سقزگفت: در حادثه اول که ساعت 16 و 35 دقیقه عصر امروز روی داد، یک دستگاه پژو پارس در محور فرعی شهر صاحب به روستای "گلتپه" از توابع بخش زیویه شهرستان سقز، از جاده منحرف و واژگون شد که متاسفانه راننده آن در دم کشته شد.

 وی درافزود: در حادثه دوم هم که ساعت 20 و 30 دقیقه عصر همین روز در محور اصلی سقز- بوکان تصادف بین یک دستگاه سواری پیکان و مینی بوس موجب کشته شدن راننده پیکان شد و 3 نفر از سرنشینان مینی بوس هم زخمی که توسط مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان تامین اجتماعی سقز انتقال داده شدند.

 رئیس مرکز فوریت های پزشکی اوژانس 115 شهرستان سقز در ادامه گفت: در یک حادثه دیگر هم که دو روز پیش در همین مسیر سقز- بوکان بین سه دستگاه سواری پژو پارس روی داد، متاسفانه بچه ای 2 ساله در دم کشته شد و 4 نفر هم بشدت زخمی شدند.

 علی صدری فرمانده پلیس راه شهرستان سقز علت هر سه حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ از سوی رانندگان خاطی اعلام کرد.

انتهای پیام/ م ح

  در دو تصادف جدا گانه در سقز 2 نفر کشته شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.